در حال بارگذاری ...

سالن‌های تئاتر آماده میزبانی از عروسک‌ها می‌شوند

چهار مجموعه نمایشی خود را برای میزبانی آثار شرکت‌کننده در نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک آماده می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی به نقل از ایسنا، مجموعه تئاتر شهر، مرکز تئاتر مولوی، تالار هنر و دو سالن بوستان و گلستان مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سالن‌هایی هستند که از روز پنجشنبه (هشتم تیر) پذیرای اجرای نمایش‌های عروسکی می‌شوند.

با در نظر گرفتن این نکته که از میان این مجموعه‌ها، تالار هنر و سالن‌های کانون ویژه مخاطبان کودک تعریف شده، به نظر می‌رسد آثار مربوط به کودک در این دو مرکز و نمایش‌های بزرگ‌سال در مجموعه تئاتر شهر و مرکز تئاتر مولوی اجرا داشته باشند.

 ازآنجاکه در طول سال جریان مستمری برای اجرای نمایش عروسکی وجود ندارد، برگزاری جشنواره نمایش عروسکی تنها فرصتی است که گروه‌های فعال در این حوزه می‌توانند آثار خود را ارائه دهند.

بااین‌همه وعده داده شده که بعد از برگزاری جشنواره نمایش عروسکی، تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به اجرای نمایش‌های عروسکی اختصاص پیدا کند که برای عملی شدن آن باید منتظر ماند.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، هشتم تا هفدهم تیرماه با دبیری هادی حجازی‌فر برگزار می‌شود. در بخش صحنه‌ای این دوره از جشنواره، ۱۴ نمایش برای تماشاگر بزرگ‌سال و ۱۵ نمایش برای تماشاگر کودک روی صحنه می‌روند.

 




نظرات کاربران