در حال بارگذاری ...
هفت نمایش از تئاتر شهر خداحافظی کردند

آماده‌سازی برای میزبانی از جشنواره تئاتر عروسکی

هفت اثر نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف تئاتر شهر شامگاه (جمعه دوم تیرماه) با قدردانی رییس مجموعه از کارگردانان این آثار نمایشی به اجراهای خود پایان دادند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، هفت نمایش به‌صحنه‌رفته در تالارهای چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش تئاتر شهر، شامگاه (جمعه دوم تیرماه) با قدردانی سیدمحمد جواد طاهری رییس این مجموعه از کارگردانان گروه اجرایی این آثار به اجرای خود پایان دادند.

نمایش‌های «خدای جهنم» به کارگردانی سیاوش جامع در تالار چهارسو، «بی‌صورت فلکی» به کارگردانی سیاوش جامع در تالار چهارسو، «زوج ناجور» به کارگردانی محمدحسین پیوندی در تالار قشقایی، «نقطه ویرگول» به کارگردانی امیر سفیری در تالار قشقایی، «قصه‌های درگوشی» به کارگردانی حسین حیدری‌پور در تالار سایه، «پروانه و یوغ» به کارگردانی امیرمحمد دشتگلی در تالار سایه و «مجلس شبیه لیر بیچاره» به کارگردانی ملیکا رضی در کارگاه نمایش آثاری بودند که طی هفته‌های گذشته در مجموعه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار گرفتند.

با پایان یافتن اجرای عمومی این آثار نمایشی، تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر از روز هشتم تیر میزبان آثار شرکت‌کننده در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران–مبارک خواهد بود.




نظرات کاربران