در حال بارگذاری ...

استقبال کودکان و نوجوانان از «دختر کفش عروسکی» در تالار هنر

نمایش «دختر کفش عروسکی» به کارگردانی امیر افسر شیبانی در هشتمین روز جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک در دو نوبت اجرای خود با استقبال و حضور کودکان و نوجوانان بسیاری در تالار هنر روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی تالار هنر، نمایش «دختر کفش عروسکی» نوشته امین رضا ملک محمودی با کارگردانی امیر افسر شیبانی در هشتمین روز جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک با استقبال کم‌نظیر مخاطبان کودک و نوجوان در تالار هنر روی صحنه رفت.

«دختر کفش عروسکی» با خلق جهانی کاملا فانتزی تماشاگرانش را به دنیای خیال برده و در همراهی با موسیقی و آواز، با غیر واقعی کردن اندازه اشیای روزمره و عروسک‌های متنوع ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کرد.

کارگردان این نمایش آگاهانه نقص‌های فیزیکی را به قدرت‌ها و ویژگی‌های خاص تبدیل کرده و در ماجراجویی قهرمانان داستان خود، پذیرش و شناخت توانایی‌های هر یک را به آنان می‌آموزد.

در هر دو نوبت اجرا، تعدادی از گروه‌های شهرهای دیگر و تعدادی از گروه‌های خارجی که در جشنواره حضور دارند به تماشای این نمایش نشستند و تالار هنر با همه ظرفیت خود میزبان تماشاگران بود.

در این نمایش عروسک‌های میله‌ای و تاپ‌تیبل، ماسک‌های تخیلی، قطعه‌سازی و دفرماسیون اندام‌ها در شکل و شیوه اجرا به خدمت گرفته شده‌اند.

‌نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک به دبیری هادی حجازی‌فر از هشتم تا هفدهم تیر در حال برگزاری است. 




نظرات کاربران