در حال بارگذاری ...

کارگاه «موسیقی فانتزی، موسیقی ملل در تئاتر عروسکی» برگزار می‌شود

کارگاه «موسیقی فانتزی، موسیقی ملل در تئاتر عروسکی» با حضور وحید چهل‌امیرانی در هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک، برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک، برگزاری کارگاه‌های تخصصی در راستای ارتقای بنیه علمی نمایشگران عروسکی از جمله فعالیت‌های است که برای جشنواره هجدهم تدارک دیده شد.

تاکنون 6 کارگاه به‌صورت مجازی با همراهی علاقه‌مندان برپا شده و «موسیقی فانتزی، موسیقی ملل در تئاتر عروسکی» هفتمین کارگاهی است که با حضور وحید چهل‌امیرانی آهنگساز تئاتر و پژوهشگر موسیقی برگزار خواهد شد.

این کارگاه در دو بخش «موسیقی دراماتیک» و «موسیقی تئاتر عروسکی» میزبان مخاطبان می‌شود. در بخش نخست موسیقی دراماتیک، به انواع موسیقی درام، ویژگی‌ها و ساختار موسیقی درام، تُن، موتیف و تِم در موسیقی درام پرداخته می‌شود. 

هم‌چنین در بخش دوم موسیقی تئاتر عروسکی، از مباحثی هم‌چون فانتزی در موسیقی، سازبندی و ساختار موسیقی عروسکی و ملودی و شخصیت‌پردازی موسیقی در تئاتر عروسکی گفته خواهد شد. ضمن این که هر بخش با نمونه‌های اجرای موسیقیایی همراه است. 

کارگاه «موسیقی فانتزی، موسیقی ملل در تئاتر عروسکی» پنجشنبه 9 بهمن ماه ساعت 14 به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

متقاضیان برای شرکت در این کارگاه تا روز  سه شنبه 7 بهمن ‌ماه فرصت دارند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۹۳۵۳۸۰۱۹۸۲ و۰۲۱۶۶۷۵۴۶۹۶ ثبت‌‌نام کنند.

مدیریت کارگاه‌های آموزشی این دوره از جشنواره بر عهده فهیمه میرزاحسینی است و این کارگاه‌ها با همکاری استارتاپ فرهنگی هنری «روستاوند» و در پلتفرم این موسسه ارایه می‌شود.

راه‌های ارتباطی با هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک به شرح زیر است:

وبسایت tehranmobarak.theater.ir
کانال تلگرام  t.me/Tehranmobarak18th
واتساپ  ۰۹۳۵۳۸۰۱۹۸۲
اینستاگرام   tehranmobarak.18th
تلفن ۰۲۱۶۶۷۵۴۶۹۶ و  ۰۲۱۶۶۷۱۰۷۰۲(دبیرخانه دائمی جشنواره‌ها)
ایمیل  tehranmobarak@theater.ir

هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک اسفندماه سال جاری با یاد زنده‌یاد گلزار محمدی، دبیر فقید این جشنواره و مدیریت اجرایی مهدی حاجیان برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران