در حال بارگذاری ...
اردشیر صالح پور در واکنش به انتخاب دبیر جشنواره بین المللی نمایش عروسکی گفت:

یونیمای ایران از انتخاب گلزار محمدی حمایت می کند

اردشیر صالح پور با اعلام حمایت از دبیر هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک، گفت: اتحادیه بین المللی نمایشگران عروسکی یونیمای ایران ، کاملا در خدمت جشنواره خواهد بود و ابراز امیدواری می کنیم این تجربه تازه و نگاه تازه نتایج و دستاوردهای مثبتی برای ما به ارمغان آورد.

به گزارش ایران تئاتر انتخاب گلزار محمدی به عنوان دبیر هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک با واکنش مثبت بسیاری از هنرمندان و صاحب نظران این گونه نمایشی همراه شده است.

اردشیر صالح پور رئیس اتحادیه بین المللی نمایشگران عروسکی یونیمای ایران در این خصوص گفت: این جشنواره یک حرکت بین المللی است و نخستین توقع جامعه تئاتر عروسکی از آن، این است که مهمترین و تازه ترین آثار و دستاوردهای جهان در آن حضور یابند.

وی افزود: یکی دیگر از توقعات ما این است که همگانی بودن جشنواره مدنظر مسئولان باشد و این فرصت فراهم شود تا همه آحاد و گروه های تئاتر عروسکی چه در تهران و چه شهرستان ها در آن مشارکت کنند.

این پژوهشگر و مدرس تئاتر در ادامه با تاکید بر توجه بر مبانی آموزشی و پژوهشی در مسیر ارتقای داشته های تئوری گروه ها، انتخاب گلزار محمدی به عنوان دبیر را شروعی خوب در این جشنواره عنوان کرد و گفت: ایشان فرد توانمند و علاقه مندی است ، جامعه تئاتر عروسکی به ایشان اقبال خوبی دارند.

او افزود: من گلزار محمدی را از سال ها پیش می شناسم و با روحیاتشان آشنایم و می دانم که از انعطاف پذیری لازم برای جلب همکاری تمامی گروه ها و فعالان تئاتر عروسکی برخوردار است.

صالح پور صداقت، جدیت و پیگیری را از دیگر صفات بارز دبیرهجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک برشمرد و گفت: ایشان از جمله هنرمندانی است که همواره به تئاتر عروسکی کمک کرده و عاشقانه و دلسوزانه پیگیر کار بوده است. حضور ایشان را به فال نیک می گیریم و امیدواریم با حضور ایشان بتوانیم یک جشنواره بین المللی دیدنی و جذاب داشته باشیم.

رئیس اتحادیه بین المللی نمایشگران عروسکی یونیمای ایران ادامه داد: یونیمای ایران با حمایت از دبیری ایشان ،کاملا در خدمت جشنواره خواهد بود و ابراز امیدواری می کنیم این تجربه تازه و نگاه تازه نتایج و دستاوردهای مثبتی برای ما به ارمغان آورد.

او خاطرنشان کرد: امیدوارم از مشارکت، همراهی، حضور و همدلی اعضای خانواده تئاتر استفاده و به دیده شدن عروسک های گمشده ایرانی و محلی کمک کند. به ایشان توصیه می کنم در مسیر ملی کردن عروسک های محلی و بین المللی کردن عروسک های ملی تلاش کند چون تئاتر عروسکی در پیوند با هویت خودی به نتیجه می رسد.

 




نظرات کاربران