در حال بارگذاری ...
مرضیه محبوب در واکنش به انتخاب دبیر جشنواره بین المللی نمایش عروسکی:

گلزار محمدی فعال، پیگیر و دلسوز است

به نقل از ایران تئاتر: مرضیه محبوب با ابراز خرسندی از انتخاب گلزار محمدی به عنوان دبیر هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک، گفت: مهمترین ویژگی های کاری ایشان فعال، پیگیر و دلسوز بودن است.

انتخاب گلزار محمدی به عنوان دبیر هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک با واکنش مثبت بسیاری از هنرمندان و صاحب نظران این گونه نمایشی همراه شد.

مرضیه محبوب پیشکسوت تئاتر عروسکی و خالق کلاه قرمزی و پسرخاله در گفتگو با ایران تئاتر گفت: من مدتهاست به عنوان همکار با ایشان کار می کنم و در انجمن نمایشگران عروسکی مدیریتی خوبی از ایشان دیده ام.

وی با اشاره به اینکه گلزار محمدی در ایجاد تعامل و دوستی میان اطرافیان همواره تاثیرگذار بوده و هست، گفت: مهمترین خصوصیت ایشان فعال، پیگیر و دلسوز بودن است. همواره تلاش میکند کاری را که شروع می شود به نتیجه برسد و این امتیاز خوبی برای مدیریت یک جشنواره محسوب می شود.

خالق عروسک های ماندگار کلاه قرمزی و پسرخاله «باند بازی» از کاستی های یک جشنواره عنوان کرد و گفت: نمی دانم چرا برخی احساس می کنند غیر از اطرافیانشان کسی نباید فرصت دیده شدن به دست آورد و به راحتی هنرمندان کنار گذاشته می شوند. اینها خوب نیست. امیدوارم در این جشنواره این مسائل وجود نداشته باشد.

محبوب با تاکید بر اینکه انتخاب گلزار محمدی برای اهالی تئاتر بسیار میمون بود، تصریح کرد: ایشان تا آنجا که توانسته برای گروه هایی تئاتری که به کمک نیاز داشتند قدم برداشته است و مطمئنا گروه های زیادی از او حمایت می کنند. من نیز از همین جا اعلام می کنم در هر کاری که احساس کردند می توانم همراه باشم به یاریشان بیایم.




نظرات کاربران