در حال بارگذاری ...
...

رونمایی از سایت

_رونمایی از سایت جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی

تهران-مبارک

عصر روز بیست و هشتم آذر ماه در حضور مهدی شفیعی، مدیر کل هنرهای نمایشی و علی مرادخانی، معاون سابق وزارت فرهنگ و ارشاد در امور هنری، و همچنین جمعی از هنرمندان تئاتر و سینما و اصحاب رسانه از سایت جشنواره بین‌المللی نمایشی عروسکی تهران-مبارک رونمایی شد.

در مراسمی که در تاریخ بیست و هشتم آذر ماه و به پیشنهاد مرضیه برومند، دبیر هفدهمین جشنواره تهران- مبارک برای قدردانی از علی مرادخانی برگزار شد، نمایشگران عروسکی به همراه جمعی از هنرمندان تئاتر گرد هم آمدند تا در فضایی صمیمی و دوستانه از اقدامات علی مرادخانی در دوره معاونت‌اش قدردانی کنند. در این مراسم که هنرمندان و مسئولانی چون محمدمجتبی حسینی(معاون جدید امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد)، حسین پاکدل، داوود فتحعلی بیگی، احمد مسجد جامعی، احترام برومند، پیمان شریعتی، حمید پور آذری، محمد عاقبتی، مریم کاظمی، افشین هاشمی و امیر اسمی حضور داشتند، ضمن قدردانی از معاون وزیر، برخی از هنرمندانِ حاضر در مراسم به صحبت پیرامون وضعیت هنر تئاتر پرداختند و هر کدام با اشاره به وجود مشکلات، برای آینده این هنر آرزوی روزهایی خوش‌تر کردند. همچنین یک عروسک"مبارک"، که عروسک ملی و نماد نمایش عروسکی ایران است به علی مرادخانی هدیه داده‌شد. لازم به ذکر است که این عروسک توسط منیر مولوی‌زاده برای این مراسم در روزهای گذشته ساخته‌شد.

در ادامه مراسم، از سایت جشنواره رونمایی شده و با توضیحات مدیران اجرایی و فنی سایت، بخش‌های مختلف آن برای هنرمندان و مسئولان حاضر در مراسم شرح داده‌شد. این بخش از مراسم به صورت زنده در صفحه اینستاگرام جشنواره نیز پوشش داده شد. پایان مراسم با گپ و گفت مهمانان و صحبت از فعالیت‌های تازه و ... همراه بود. از دیگر حاضران در جلسه می‌توان علاوه بر اعضای ستاد هفدهمین جشنواره تهران- مبارک به کسانی چون دکتر حمیدرضا اردلان، پوپک عظیم‌پور، افسانه زمانی، پریسا مقتدی، هادی حجازی‌فر دکتر سعید اسدی، عادل بزدوده، محمد اعلمی، رامین کهن و ... اشاره کرد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 آذر 96

شناسه نوشتار: 96092901