در حال بارگذاری ...
دبیر اجرایی جشنواره هجدهم خبر داد

۲۰ دی‌ماه، پایان مهلت ارسال پایان‌نامه‌های برتر دانشجویی به تهران- مبارک

دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک اعلام کرد ۲۰ دی‌ماه آخرین مهلت ارسال پایان‌نامه‌های برتر دانشجویی برای حضور در این رویداد است.

به گزارش روابط‌عمومی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک، مهدی حاجیان دبیر اجرایی این رویداد مهلت ارسال پایان‌نامه‌های برتر دانشجویی را تا ۲۰ دی‌ماه اعلام کرد.

 او ضمن اعلام این خبر افزود: ستاد برگزاری جشنواره این بخش را به منظور حمایت از دانش‌آموختگان نمایش عروسکی و تسهیل ورود آن‌ها به عرصه نمایش حرفه‌ای در نظر گرفته است.

 حاجیان با اشاره به شیوه شرکت در بخش «پایان‌نامه‌های برتر دانشجویی» ادامه داد: همانگونه که در فراخوان جشنواره اعلام شده است،دانشکده‌های تئاتر سراسر کشور می‌توانند پایان‌نامه‌های برتر نمایش عروسکی دانشجویان خود را که در فاصله زمانی یکم شهریور ۱۳۹۷ تا پایان اسفند ۱۳۹۸ ارائه شده است جهت انتخاب نهایی به ستاد جشنواره معرفی کنند.

 دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک در خصوص نحوه ارسال پایان‌نامه‌های برتر نیز توضیح داد: متقاضیان این بخش می‌بایست ۵ نسخه لوح فشرده حاوی فایل تصویری نمایش خود را در فرمت قابل پخش به همراه تاییدیه مدیر گروه دانشکده به دبیرخانه ارسال کنند.

 راه‌های برقراری تماس با دبیرخانه هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک واقع در تهران، خیابان استاد شهریار، خیابان هانری کربن، کوچه مهبد، پلاک ۱۰، طبقه دوم، شماره تماس‌های ۰۲۱۶۶۷۵۶۴۹۶ و ۰۲۱۶۶۷۱۰۷۰۲ و ۰۹۳۵۳۸۰۱۹۸۲ و سایت https://tehranmobarak.theater.ir است.

در راستای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و صیانت از سلامت گروه‌های نمایشی و مخاطبان، بیشتر بخش‌های هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک به دبیری زنده‌یاد گلزار محمدی در اسفندماه سال جاری، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی برگزار می‌شود.




نظرات کاربران