در حال بارگذاری ...

گیلان و رشت میزبان عکس‌های نمایش عروسکی

نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران – مبارک همزمان با تهران در شهر لاهیجان برپا شده است.

به گزارش ستاد خبری هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک، بهمن صادق‌حسنی رئیس انجمن هنرهای نمایشی گیلان با این توضیح که نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران – مبارک هم‌زمان با تهران در لاهیجان به نمایش درآمده است، افزود: با وجود شرایط ناشی از اپیدمی کرونا استقبال از نمایشگاه بسیار خوب بوده و تا 17 اسفند میزبان علاقه‌مندان است.

او برگزاری نمایشگاه عکس در شهری خارج از تهران را اتفاق مهمی دانست و ادامه داد: با نمایشگاه‌هایی که در استان‌ها گذاشته می‌شود دیگر هنردوستان و عکاسان با شکل عکاسی تئاتر و ویژگی‌های آثار منتخب بیشتر آشنا می‌شوند. ضمن این که بسیار شایسته است هنر تئاتر را هر چه بیشتر مردمی کنیم. عموم مردم باید بدانند حتی در شرایط کرونا تئاتر جریان دارد.

این هنرمند افزود: این نمایشگاه بعد از لاهیجان از هفدهم اسفند تا بیست و یکم همین ماه در رشت به نمایش درمی‌آید. ممکن است در نوروز در منطقه آزاد انزلی نیز میزبان مخاطب باشد.

نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران – مبارک در لاهیجان یکشنبه 10 اسفند با اجرای برنامه عروسکی کوتاه افتتاح شد. ساعت بازدید 9 تا 13 تعیین شده است.  

مدیریت بخش عکس این دوره از جشنواره بر عهده امیر عابدی است و گروهی سه نفره متشکل از بهروز غریب‌پور، سیف‌الله صمدیان و اختر تاجیک، داوری آثار این بخش را بر عهده داشته‌اند.




نظرات کاربران