در حال بارگذاری ...
سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ارشاد:

پیام جشنواره عروسکی، تزریق امید به بدنه تئاتر کشور است

سیدمحمد هاشمی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه حضورش در مجموعه تئاتر شهر و جشنواره نمایش عروسکی گفت همت و استقبالی که مردم و مخاطبان عزیز از نمایش‌ها داشته‌اند، حاوی پیامی ویژه است و امید سرشاری را به بدنه تئاتر کشور تزریق می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌ عروسکی تهران-مبارک، در ششمین روز برگزاری (سه‌شنبه سیزدهم تیر) میزبان اجرای 10 نمایش در سالن‌ها و محوطه باز مجموعه تئاتر شهر، تالار مولوی، تالار هنر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.

روز گذشته (سه‌شنبه سیزدهم تیر) سیدمحمد هاشمی (معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، محمدحسین ساعی (رئیس دانشگاه سوره) و احمدرضا احسانی (مدیرکل پشتیبانی، رفاهی و خدمات فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) مهمان نمایش «280مین شب سال» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین از تهران در تالار سایه شدند.

سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه حضورش در مجموعه تئاتر شهر و جشنواره نمایش عروسکی گفت: «اداره کل هنرهای نمایشی و ستاد جشنواره نمایش عروسکی زحمت بسیاری کشیدند و به نظرم این همت و استقبالی که مردم و مخاطبان عزیز از نمایش‌ها داشته‌اند، حاوی پیامی ویژه است و امید سرشاری را به بدنه تئاتر کشور تزریق می‌کند.»

او افزود: «نمایش «280مین شب سال»، اثری پرزحمت و لطیف بود که از تماشای آن لذت بردم. گنجینه دفاع مقدس ظرفیت‌های زیادی برای تولید آثار نمایشی دارد که خداراشکر شانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک از این ظرفیت به‌درستی استفاده کرده است.»

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به دبیر هادی حجازی‌فر، هشتم تا هفدهم تیر در حال برگزاری است.




نظرات کاربران