در حال بارگذاری ...
...

امیر سلطان‌احمدی خبر داد:

هنرمندان تا ۲۵ مهر ماه، فیلم آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند

امیر سلطان‌احمدی خبر داد:

هنرمندان تا ۲۵ مهر ماه، فیلم آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند

امیر سلطان‌احمدی، دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، گفت: به دلیل تقاضای بالای گروه‌های عروسکی در مرحله ثبت نام و ناآشنایی بسیاری از گروه‌ها با فرآیند ثبت‌نام، هنرمندان از اول لغایت ۲۵ مهرماه فرصت دارند تا فیلم آثار خود را برای دبیرخانه ارسال کرده و فرصت ارزیابی برای شرکت در جشنواره را پیدا کنند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، امیر سلطان‌احمدی دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک توضیحاتی درباره روند ثبت‌نام در این رویداد عروسکی داد.

امیر سلطان‌احمدی، دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، گفت: «به دلیل تقاضای بالای گروه‌های عروسکی در مرحله ثبت نام و ناآشنایی بسیاری از گروه‌ها با فرآیند ثبت‌نام، برخی از افراد و گروه‌ها موفق به تکمیل ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری لازم برای ارسال فیلم آثار خود به دبیرخانه جشنواره نشدند. بنابراین دبیرخانه برگزاری جشنواره تهران-مبارک تصمیم گرفت فرصت دوباره‌ای برای این گروه‌ها قائل شود تا بتوانند در جشنواره شرکت کنند.»

سلطان‌احمدی ادامه داد: «افراد و گروه‌های عروسکی که علاقه‌مند به شرکت در هریک از بخش‌های جشنواره هستند و به هر دلیلی در مردادماه موفق به ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری نشده‌اند، از اول لغایت 25 مهرماه فرصت دارند تا فیلم آثار خود را برای دبیرخانه ارسال کرده و فرصت ارزیابی برای شرکت در جشنواره را پیدا کنند.»

دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک همچنین اعلام کرد افراد و گروه‌هایی که پیش از این کد رهگیری دریافت کرده بودند هم در همان تاریخ‌های اعلام شده می‌توانند فیلم آثار خود را برای دبیرخانه ارسال کنند. شرایط و نحوه ارسال فیلم آثار گروه‌های علاقمند به شرکت در بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک در روزهای آتی به اطلاع علاقمندان خواهد رسید. ارزیابی آثار ارسال شده از 28 مهرماه آغاز شده و تا 15 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. آثار برگزیده برای شرکت در بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک 18 آبان 1403 اعلام می‌شود.

بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک 26 آذر تا 3 دی 1403 در تهران برگزار خواهد شد.

این دوره‌ از جشنواره‌‌ بین‌‌المللی نمایش‌ عروسکی تهران-مبارک در بخش‌های نمایش‌های صحنه‌ای (مخاطب نوجوان و بزرگسال)، نمایش‌های صحنه‌ای (مخاطب خردسال و کودک)، نمایش‌های فضای باز، تئاتر ملل، فراگیر، نمایشنامه‌‌نویسی، بخش ۱۰۰ ثانیه‌ای (فضای مجازی)، اختراعات و دستاوردهای تکنیکی برگزار می‌شود. در جشنواره بیستم همچنین نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و انتقال تجربه، جلسات گفت‌وگو با محوریت نقد و بررسی و... برای علاقه‌مندان به نمایش عروسکی برگزاری می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به سایت جشنواره و سایت ایران تئاتر مراجعه کنید.