در حال بارگذاری ...
...

بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک

شیوه ارسال فیلم آثار اعلام شد

بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک

شیوه ارسال فیلم آثار اعلام شد

دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک سه شیوه مختلف برای ارسال فیلم نمایش‌هایی که قصد شرکت در مرحله انتخاب آثار این جشنواره را دارند اعلام کرد.

بنابر اعلام دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک متقاضیان به شرکت در مرحله انتخاب آثار در بخش‌های نمایش‌های صحنه‌ای (مخاطب نوجوان و بزرگسال)، نمایش‌های صحنه‌ای (مخاطب خردسال و کودک)، و نمایش‌های فضای باز می‌توانند فیلم اثر مورد نظر خود را از 1-25 مهر 1403 تنها به یکی از سه شیوه اعلام شده زیر برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند:

دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک همچنین اعلام کرد که نمایش‌های با کیفیت و کامل در اولولیت انتخاب خواهند بود.

متقاضیان باید هنگام ارسال اثر به هرکدام از شیوه‌های بالا نام و نام‌خانوادگی کارگردان، شماره همراه کارگردان و نام نمایش را به طور کامل ذکر کنند. سایت جشنواره برای بارگذاری اثر از 1 مهر فعال می‌شود و امکان ثبت این اطلاعات وجود دارد. متقاضیانی که قصد ارسال پستی یا تحویل حضوری فیلم اثر خود را دارند، علاوه بر ثبت اطلاعات خواسته شده روی سی‌دی، حتما در فایلی جداگانه اطلاعات اثر و کاگردان را روی سی‌دی ارائه دهند.

تمامی فرمت‌های متداول تصویری برای ارائه فیلم اثر به دبیرخانه مورد قبول است.

متقاضیان ارسال اثر به صورت پستی و حضوری می‌توانند سی‌دی حاوی فیلم اثر و اطلاعات کارگردان را به آدرس زیر ارسال نمایند:

آدرس دبیرخانه: تهران، خیابان جمهوری، خیابان رازی، کوچه مهبد، پلاک 10، طبقه سوم

کدپستی: 1133713514

 

درباره بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک

بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک 26 آذر تا 3 دی 1403 در تهران برگزار خواهد شد. این دوره‌ از جشنواره‌‌ بین‌‌المللی نمایش‌ عروسکی تهران-مبارک در بخش‌های نمایش‌های صحنه‌ای (مخاطب نوجوان و بزرگسال)، نمایش‌های صحنه‌ای (مخاطب خردسال و کودک)، نمایش‌های فضای باز، تئاتر ملل، فراگیر، نمایشنامه‌‌نویسی، بخش ۱۰۰ ثانیه‌ای (فضای مجازی)، اختراعات و دستاوردهای تکنیکی برگزار می‌شود. در جشنواره بیستم همچنین نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و انتقال تجربه، جلسات گفت‌وگو با محوریت نقد و بررسی و... برای علاقمندان به نمایش عروسکی برگزار می‌شود. این جشنواره با شعار #رویای_سفید_دوستی برگزار می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به پایگاه اینترنتی جشنواره نمایش عروسکی مراجعه کنید.