در حال بارگذاری ...
...

دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک خبر داد:

شرکت‌کنندگان در مَستِرکلاس نمایش عروسکی استاد غریب‌پور گواهی حضور دریافت کردند

دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک خبر داد:

شرکت‌کنندگان در مَستِرکلاس نمایش عروسکی استاد غریب‌پور گواهی حضور دریافت کردند

به علاقمندانی که در مَستِرکلاس نمایش عروسکی استاد بهروز غریب‌پور حضور پیدا کردند گواهی حضور در دوره اهداء شد.

به گزارش دبیرخانه بیستمین جشنواره بینالمللی نمایش عروسکی تهران-مبارک ، کارگاه‌های آموزشی یکی از بخش‌های جانبی در بیستمین جشنواره بینالمللی نمایش عروسکی تهران-مبارک است که توسط اساتید معتبر نمایش عروسکی ایران و جهان و با هدف ارتقای کیفی نمایش عروسکی برای علاقمندان برگزار می‌شود.

مَستِرکلاس بررسی همه جانبه نمایش عروسکی، نخستین کارگاه آموزشی جشنواره بیستم بود که توسط استاد بهروز غریبپور از ۱۷ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۳ به مدت ۵ جلسه در سالن تئاتر فردوسی تهران برگزار شد.

در این کارگاه نمایشی به مسائل و آموزش‌هایی همچون نگاهی به ارزش‌های تئاتر عروسکی در جهان، انواع شیوههای نمایش عروسکی، انواع بازی‌دهندگی (دستکشی، میلهای، سایه، ماریونت، بونراکو و ...)، متن در نمایش عروسکی، کارگردانی، انتخاب شیوه اجرا، اهمیت نور در اجرا، مدیریت گروه و مدیریت تولید اثر، و شیوه جذب مخاطب پرداخته و گواهی حضور در دوره به شرکت‌کنندگان اهداء شد.

نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و انتقال تجربه، جلسات گفت‌و‌گوی همراه با نقد و بررسی آثار برای علاقمندان به نمایش عروسکی در بیستمین دوره از جشنواره  برگزار می‌شود.

 بیستمین جشنواره بینالمللی نمایش عروسکی تهران_مبارک با شعار #رویای_سفید_دوستی از ۲۶ آذر تا۳ دی ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.