در حال بارگذاری ...
آغاز ضیافت باشکوه عروسک‌ها

اجرای یازده نمایش در روز اول نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک

نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک کار خود را با اجرای ۷ نمایش در بخش صحنه‌ای و ۴ نمایش در بخش خیابانی آغاز می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر، امروز پنجشنبه، هشتم تیرماه نوزدهمین دوره جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک با اجرای ۷ نمایش در بخش صحنه‌ای و 4 نمایش در بخش خیابانی آغاز می‌شود.

در اولین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های عروسکی تهران-مبارک، نمایش «گربه نره و روباه مکار» به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی ساعت ۱۹:۳۰ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

نمایش «آن شب مهتاب» به نویسندگی و کارگردانی ملیحه زحمتکش و زهرا قربانی که از شیراز در جشنواره شرکت کرده، در بخش بزرگسال طی دو نوبت در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ روی صحنه تالار چهارسو می‌رود.

کارگاه نمایش مجموعه نیز با نمایش «شب» به نویسندگی و کارگردانی فاطمه صمصامی از شهر خوی در دو سئانس ۱۷ و ۱۹ میزبان مخاطبان جشنواه عروسکی خواهد بود.

نمایش «پیرو سمانی» از کشور گرجستان نیز طی دو نوبت ۱۷ و ۱۹ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

«مکبث جادویی» به نویسندگی ویلیام شکسپیر و کارگردانی آژمان بیژنی‌نسب از شهر فسا نیز طی دو نوبت ۱۸ و ۲۰ در تالار اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «حادثه‌ای در شهر عروسک‌ها» به نویسندگی ژوزف بر و کارگردانی عادل بزدوده طی دو نوبت در ساعت‌‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن گلستان کانون پرورش فکری اجرا می‌شود.

نمایش «جزیره گنج» نوشته رابرت لوئیس استیونسون با کارگردانی فابیو ساپربی از کشور برزیل طی دو نوبت در ساعت‌‌های ۱۷ و ۱۹ در تالار هنر اجرا می‌شود.

نمایش‌های خیابانی

«ربات‌های غول‌پیکر» به نویسندگی و کارگردانی حامد زارعان ساعت 19 از تهران، «بوسلمه،غول دریاها» به نویسندگی شراره طیار و کارگردانی فاطمه بحرینی ساعت 19:30از شهر آبادان، نمایش «شیلو» به نویسندگی و کارگردانی فرامرز غلامیان از شاهین شهر ساعت 20 و نمایش «آذربایجان آیین لری» به نویسندگی و کارگردانی اکبر زابح از مرند ساعت 20:30 در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر اجراهای خود را از سر می‌گیرند و میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خیابانی می‌شوند.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، هشتم تا هفدهم تیرماه به دبیری هادی حجازی‌فر برگزار می‌شود.




نظرات کاربران